سیستم آموزشی رامیت در اصفهان با هدف تلاش در زمینه یادگیری و آموزش بهتر از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تأسیس آموزشگاه زبان بهین دانش در اصفهان تحت مدیریت استاد احمدرضا ابراهیمی http://ahmadrezaebrahimi.com/آغاز کرد. رامیت با بهره گیری از علوم قدیم و جدید و تجربه آموز، همواره تأکید بر شناخت روند یادگیری و ایجاد تفاوت مؤثر در نتیجه آموزش داشته است.ابراهیمی با راه اندازی آموزشگاه زبان بهین دانش از سال ۱۳۸۷ فعالیت رسمی خود را در اصفهان آغاز کرد و با طرز فکری متفاوت به دنبال راه اندازی سیستم نوین آموزش زبان در اصفهان موسوم به رامیت بود که با تغییر در روند آموزش و یادگیری زبان از علوم قدیم و جدید و تجربه های ارزشمند بهره گیری نماید. برند سازی و اعتماد با ایجاد دستاوردهای مفید و مؤثر برای مخاطبان اتفاق خواهد افتاد و احمد رضا ابراهیمی توانسته به عنوان بنیانگذار دوره های کوتاه مدت آموزش زبان در ۵۰ روز در اصفهان و برگزاری آن در جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف تهران و دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان کارنامه درخشانی را برای خود با مهر "قبول است" به دست آورد.رامیت سیستمی هدفمند برای توسعه آموزش های کارآمد در سراسر کشور است که از دوره های فشرده آیلتس ویژه متقاضیان مهاجرت، اپلیکیشن آموزش زبان زبانگرد با پشتیبانی ۲۴ ساعته برای ایجاد تشکل دانش آموزی بیم با هدف به کارگیری زبان در بهبود کیفیت زندگی، رشد چشمگیر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در اصفهان، زبان عربی، زبان اسپانیایی، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسه، زبان آلمانی و زبان روسی و معرفی مدرسان به دیگر مؤسسات و آموزشگاه های زبان دیگر بهره می برد. سیستم آموزشی رامیت آموزش را با آرامش پیش خواهد برد، اما این آرامش در دل دریایی است که طوفان سختی ها فقط موجهای بلند تری را در آن ایجاد خواهد کرد، باید باور کنیم هر چه بکاریم، همان را درو می کنیم و درخت تنومند امروز، همان نهال رنجور دیروز است که ابر، باد، مه، خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا تنومند شود و شرایط بحرانی راه گریزی برای شکل گیری یک نگاه متفاوت است و به قول سهراب، چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.احمدرضا ابراهیمی، دانشگاه رامیت را گام بلندی می داند که برای کارآمدسازی آموزش زبان در اصفهان، ایجاد ذهنیت رشد در زمینه کسب و کار دانشجویان و اساتید، افزایش حس مسئولیت پذیری آموزشی در دانشجویان، تغییر اساتید به کارآفرین های بازار و نظریه پردازان علوم و ایجاد رابطه مستقیم بین بازار کار و دوره های دانشگاه تلاش می کند. وی، آموزش انتخاب و مسئولیت پذیری به دانشجویان، درگیر کردن نیاز مستقیم دانشجویان با آموختن های دوره ها، تغییر روش یادگیری زبان در اصفهان را از جمله اهداف دانشگاه رامیت می داند که به تمرین مهارت های فردی در زمینه ذهنیت رشد و باورها، برگزاری دوره های آموزش زبان در اصفهان با محتوای متناسب با بازار کار، تمرین ایجاد روش های فردی جهت کسب علم کارآمد بخشی از توانایی های آن است.